Tuesday, May 13, 2008

Mirul 2nd Birth

Tuk taun ni, besday mirul jatuh ari weekdays. Tp ari ahad lepas dah siap2 potong kek dah. Advanced la nih. Kire lumpsum dgn mother's day. Ummi die dah siap2 beli kek...besar plak tue. Mirul plak dgn demam, batuk, selsema..cam kurang aktif sket la aritu. Asik melekat dgn abah die ok. Satu perkara yg mmg tak berubah dari thn lepas...penakut lilin. Ummi die...next year takyah la mtk dak kenit ni blow his candle yek. Terkelepet je muka die. Hahahahahaaaa. Eppi besday mirulllll...


* muka budak umo 2 tahun...ewahhh


* bole sengih2 lagi tue kan...menu ari itu...


* tiba2 je jadi kejung tgk lilin..huahahaahaha, cake mirul ader gmbr thomas, his favourite show


* adiah dr mak ngah, mak teh & mak ucu consist of 2 vcd barney & thomas + barney towel



he seem so excited with the towel. maybe sbb gmbr barney tu kot. ke hulu ke hilir die bwk nyer (ummi die yg bgtau nih)

4 comments:

Jaja said...

Wahhhh... beso nye kek dia. Larat abih ke??? hehehe
Kalau anak aku lak lagi seronok ada lilin. Even tho dah lepas beday pun dia akan cam teringat pastu tepuk tangan nyanyi pastu berlakon cam tgh tiup lilin gituh. Hihih! Bebudak..

Anoy said...

jaja ~ tu la...lain budak lain perangai nyer. anak buah aku ni mula2 je passive lepas tu hyperactive. kek die tue abih diagih2kan dkt makcik2 die je la.

memorieabadie said...

dilla rerupanya beday mirul nie awal sehari dr anak aku ....anak aku 14th may.....tp kena weekdays kan...aku tak wat per pun antar kek n makanan jer kat tadika die..then ayah dia bg present bicycle...maklumlah dah pandai kayuh basikal...

Anoy said...

oniey ~ laaaa ye kerrr...fyi, besday adik mirul...aris sama dgn jue 09/11.