Wednesday, September 08, 2010

Nak Raya Dah!

Cepat tul masa berjalan. InsyaAllah ari jumaat nih dah 1 Syawal. Maka berhari raya la kite semua ye. Arini ramai yg dah mula bercuti. Ade la menyumbang kepada kelengangan sistem aliran trafik pagi nih. Esok lagi heaven kot. Jangkaan awal mungkin dari ari Isnin dah lengang. Rupenyer takkk. Bukan ramai ke yg pakat2 amik cuti mcm nak rak. Jeles oke bile tgk org lain cuti lelama nih.

Ye sy sedar diri yg cuti sy adalah terhad buat masa ini huhuhuuhu. Tapi takpe kot. Kire nasib baik jgk la sbb kg tak smp 2 marhalah pun. Ikut peta gombak...rumah mak dan umah nenek adalah kawasan bersebelahan. Hahahhahahah. Jgn igt Selayang sunyi bile raya ye. Ramai lagik org veteran dkt situ.

Dannnn bernasib baik jgk utk taun ni masih single mingle. 30 thn (plus minus) sudah tetapppp dapat beraya dgn family dkt rumah sendiri. Kalau member2 yg dah kawin almaklumlah anda sume ado sistem giliran. Jadi nikmatilah idup sebaik2nya. Hehehe. Tapi kalau dah kawin...mau aku ni kene cultural shock. Mengada je nih hahahah. Ye la kan sudah serasi dgn status idop bujang alih2 tukar status. Hohoho mesti susah. Jodoh sy lmbt pun tidak mengapa. Sy redhakan saje.

Pada mereka2, anda2 yg singgah terbaca blog ni (sedara mara ku juga) dan member2 yg rajin baca silently ---- > SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN. Berhati2lah memandu di jalan raya.

*p/s : member sekolah/aim/dll jemput2 la mai umah. umah aku terbukak smp 19/09/2010 je. Lebih dari tu aku sudah kebizian dgn kelas.

2 comments:

hacienda-hyacinths said...

selamat hari raya dilla
aku suke cara ko pk +ve bab2 kawen..sbb tu jgk aku x suke tanye..

let it b..janji nikmatilah idup sebaik2nya!! yeah..

maafkan aku ye..kalau ade slh silap..mari kte bekerja smpi esok..aku le tuh..senin dh keje smula..yahooo!!!

aNoY said...

selamat hari raya ieda

aku pun minta maaf jgk ye. seronok raya taun ni ek ieda, dah ade sikecik tue. geram nengok.