Monday, September 27, 2010

Adeh

Aduhaiii malas sungguh ni nak meresize balik gmbr yg berlambak2 tue. Dah berderet pun senarai nak kene email gmbr2 tu. Tapi malas mengatasi segalanya.....hahaha kalau dah malas gaban tu cakap je la kan. Bile nak ade mood nih. Confirm....kalau mcm ni la gaya mmg tak bole buat business lgsg. Mau kene maki je kang.

Last week dah setart balik rutin budak sekolah. Sem nih...mempoyo kan diri amik 5 paper lagik. Perghh mmg bunuh diri betul. Intention nak drop satu paper mmg ade. Tapi tak tau yg mane. Rasa mcm....sume pun tak bole drop. Iskhhh saiko betul. Kelas sabtu tghari aritu cancel. 1st class belum lagik. Arap2 main dgn calculator la sikit. Pasainyerrrr kelas sabtu ptg dan seterusnya ari ahad dari pagi ke petang adalah kelas yg memerlukan lecturer itu bercakap sahaja selama 3jam. Dan... kalau ikutkan kadar konsentrasi aku ni bole bertahan 1 jam pertama je. Next hours dah ke laut dah aku. Kalau lecturer tu cun hensem mungkin bole tahan lama sket kot la. Hahahaha.

Boring fulak paper takde kira2 nih. Bile dah men kira2 sokmo pulun takmo. Lalang betul. Tapi ye la kan, kalau ikut logik akal 9 jam nak dgr org bercakap je mmg cramp otak aku. Camno nak fokus nih. Haiyaaaaa. Owh...sem ni aku amik paper marketing management ke strategic marketing tah. Camno nak score A, pasai aku bab marketing je otak dah saiko. Cissss. Tapi sem lepas2 subjek marketing aku dapat oke. Pulun la aku mengkhatamkan buku teks tue. Hint? Lecturer Bangi mmg susah mau kasik soklan bocor. Hint plak...kalau particular time depa ngajo dapat la catch-up hint yg mane benornyer. Mau kasik bulat2 dan terang-terangan....kirim salam saje.

Lain sgt dgn KL. Ni member KL aku jgk yg pecah lobang nih hehehe. So basically aku dah tau la nature nyer bagaimana.....Ape yg KL dapat....Bangi tak dapat ye. Even exam pun...Bangi buat di Hall. Chances nak mtk pertolongan tu adalah tipis. Jadik aci tak aku cakap mcm ni...nak score with flying colours bole pi KL, nak score but facing a hard time...sila ke Bangi. Hahaha sangat tidak motivated aku nih. Bangi pun ok juge....most of lecturer nih kadang2 lupe diaorg ngajo undergrade je tp kasik lecture mcm ngajo bdk graduate school. Perasan la kami2 ni macam amik master kejab. Jadik...sila la prepare kalau marking n grading style pun depa follow mcm graduate student. Masak kan....aku kene dah. 1st sem lagik. Assignment biasa je kot tp mcm tesis plak aku rasa. Dan aku rasa pendedahan itu bagus. Walaupun memula rasa shock kejab. Dah lelama baru bole terima kenyataan.

So sem ni nak dpt good mark...harus aku rebus sume buku2 kot. Tema sem ni adalah mari membaca buku smp lebam. Owhhhh bole pengsan akuuuu.

2 comments:

Zana S said...

baru masuk sekolah tipon dah tutup??? hebat2.. :p

aNoY said...

bateri OUTTTTTTT hehehehe