Saturday, February 02, 2008

Dinner Di Kunang2 Restaurant

Terima Kasih daun keladi,
Next year jangan lupa wish lagi ;)

Tuk sume yg anta sms, leave comment,
May GOD Bless Us.

No celebration at all. Dah besar la pun. Nak celeb mende lagik kan. Hehehe...mak offer nak belanja makan (time kasih mak). Duk pk2 kat mane la tmpt besh nih..haaaa try dkt kunang2 la plak. Lepas maghrib sume skali 4 branak pi sane.

Meja no 17....kecik ok...tak muat order nih

* Food bole tahan aje la...tp mushroom soup sgt teruk rasanya * 2nd visit...i dont think so.

6 comments:

june johar said...

kureng ek tmpt tu...byk komen dah aku dapat...so xyahla letak dlm list...kuikuikui...ape pun dah makin tambah umur ek...hepi besday!!!

aNoY said...

june ~ gitu la pada pendapatan aku. time kasih kak

Zana S said...

tgk rega tuuu mmg kena out of list maa.. hahahaha...

aNoY said...

kak jana ~ lat nye rege paling mahal...sape nye birthday tah nih???

Anonymous said...

hepi belated beday dilla....
semoga panjang umur.murah rezki,sihat selalu n cepat jodoh.
sorry lambat wish kat ko...bukan aku lupa, tapi lately aku bz sangat. on 1st feb father in-law aku tenat, then on 2nd telah selamat pulang kerahmatullah jam 7.20 p.m. tu yg aku x dapat wish ko on the date....sorry friend... ni pun aku cuti lagi...

aNoY said...

oniey ~ takziah tuk ko, lmbt plak aku reply nih. sorry ek :D it's ok. lmbt ke cepat ke asalkan ko igt aku nih, aku maafkan dah hik2