Monday, July 04, 2011

*crazy madness*

Eh ade ke perkataan mcm tu??? hentam saje lah. anyhow....it is a perfect mean to describe me at this moment. YESSSSS...not stand for Year End Sale yet but just yessss. Dah biol kot nih. Hahahaha. Tell you, I was observing the Fella Design Warehouse Sale since long ago. Yesss u heard me. It's Fella Design. Tiap kali ade cerita pasal sale depa dok buat nih, aku mampu tgk je lah. Satu sebabnyer that time belum ade kemampuan sebenar nak beli pakai jenama fella nih. Dan satu lagi, aku tak tau dkt mane Bukit Subang tu. Jauhhhhhhhhhhhhhh. Rasanya kalau ikut kepong lagi dekat kot. Tetiba aku rasa subang sebelah dgn sg. buloh je. Betul ke???

Aku punyer target satu je...wingchair depa. Nak target mende lain bole. Tu kene tgg duit berkepuk dlm poket dulu. Hehehe. Yang buat aku duk kenan nau dgn fella ni ape je tau. Design die dannn jugak material kain die. kdg2 mmg bole jumpe material yg turn out stunning, or even sometimes just turn out non ordinary look je. Skrg ni mane2 kedai perabot pun ade jgk jual mcm cavenzi etc. Last 2 years kot aku dah tgk dkt cavenzi. Kurang berkenan. Dan material die herm....just so so je.

Aku tak tau lah org lain, tp me personally rasa cam ade perangai mak2, makcik2 sket. Hahahahha. Obvious kot. Interest aku more to pinggan mangkuk, crystal, perabot2 jati la, perhiasan rumah, utensil etc. Yang tak mampu beli lagik skrg ni adalah rumah. Aiyohhhh.

So skrg ni pala akak tgh penin, tang mane aku nak susun kerusi ni nnt. Owh...penin jugak nak re-arrange cash flow aku balik. Hahahahaha padan muke. Ni la ghupe wing chair yang bertahun2 aku duk mimpi2 kan tu.


*gmbr adalah di google saje
**mine is exactly like the first one. corak kain je lain. Malam ni bole tdo dkt kerusi je hehehe.

2 comments:

Zana S said...

suddenly ada orang offer, nak ke?? wah!!! tadah tangan la.. sib la tgk yg mahal tu kendiannyer... kalau tak.. mau dia angkat yg kaler krim tuh. pasan???

aNoY said...

strategi tak betul. patut pi tgk belah nun dulu baru pusing hok murah. melepasssss hahahhaha