Friday, July 23, 2010

Finally...

Mende yg ditunggu2 dah dapat. Sume dah setel. Lepas ni tinggal monitor bill bulan2 je. Apo kebendenyer?? Bole tgk iklan bwh nih.
Haaaa ado nampak. Tak bape phm ek. Pepehal pun, aku dah letih betul nak menyetelkan mende alah nih. Makan bulan. Tak tinggal mkn taun je lagik. Act dah sign up tuk upgrade package bulan 4 aritu. Eh bulan 4 ke bulan 3 tah. Lebih kurang mcm tu la. Baru bulan ni setel sume2nyer. Gile punyer lama. Dieorg buat pekasam ape borang aku tue. Lepas bulan pertama...rasa bole sabar lagik. Masuk bulan ke-2, iskh.....rasa cam dah panas je sikit. Masuk bulan ke-tiga, ati aku mmg terbakar dah nih. Diaorg ni mmg carik nahas betul dengan org bernama Nor Adillah. Mmg tak serik2 agaknyer. Dengan hati yg panas menggelegak, aku pun karang panjang lebar punyer cerita A-Z, siap je terus shoot email. Tgg punyer tgg, amik masa seminggu jgk baru ade response. Seminggu ok. Takpe la, kite proceed dulu dgn procedure seterusnya. Setel satu perkara, tgg lagik tuk mende lain. Dijanjikan secepat mungkin. Cepat betul la kunun. Cuba buat matematik sket, 04/07 ~ 21/07. Bape ari tue. 17 ari, tu pun selepas aku meroyan kali ke berapa tah. Baru nak dpt sume2 mende alah yg dijanjikan.

Haitttt....bole dapat darah tinggi aku mcm nih. Keje asik nak meroyan, mengamuk je. Langsung tak awet muda.

Act, tak dpt pun upgrade package sbb teknikal prob dari TM sendiri. Skrg ni maintain speed 1.0Mbps dan byr kurang dari package seblom nih. Aku kalau nak meroyan tak minat guna telefon. Anta email ade itam putih terus. Siap aku bg kronologi bagai etc. Ingat aku memain ke. Sorry bebanyak ler. Bile dah tahap shoot email, aku kasik diaorg takde reason nak jawab terus. Biar ternganga la korang baca. Kalau bos diaorg yg baca lagik afdal. Baru die tau ape jadik dkt pengurusan bawahan die. Dihujung2 kandungan email confirm aku kasik ayat perli sket. Siap mengajar cemane nak bg cara lebih effective. Hahahaha padan muka. Dulik la. Korang guna pakai ke tak janji korang baca. Effect tak skrg, akan dtg mesti ade jgk kan.

Ok, mende yg aku tgg2 kan.
Modem WIFI TM

HP Mini

Terima kasih la TM/Streamyx sbb buat offer yg kebabom. Bende dah nak dibg, kene la tuntut abis-abisan ye dak. So next time pls la noted nama ai ye. Mesti korang terkenang smp bile2 ye.

3 comments:

Elyn Sani said...

dah dpt ke??

aNoY said...

sudah. gile lama kan.

Zana S said...

abg ipar aku pun amik pakej staff. bulan bape tah. tu pun mmg lama gile lah! tu staff tuh. big boss lagik. adala awal tahun dia amik pakej tuh. awal bulan lepas rasaya baru dia dpt. dia duk godak kat hall. aku pun tumpang pegang.cunnn!! comey jek! ngehehe! hajat dihati... er.. abg yan, bak mai lappy sa! cam byk dah dia ada. hok kompany bagi lagi.

tapi paling aku nak buat, nak pakai nama dia masuk line rumah. sure murah! hahaha! en sharin kabo, pi la ckp ke abg dia. heH! haku jugekkkkkk!!!