Tuesday, April 13, 2010

Uncle Kuala Kangsar

Bile tgk gmbr ni teringatkan kesah cemane gmbr ni terambil.

Photobucket

Asal2 mcm mana bole berada dikawasan ni...outdoor pengantin je. Lama dah. Tahun 2009 bulan march. Nak bgtau dkt mane secara tepat...agak gagal. Sbb org tempatan je tau. Tapi dekat2 dgn Victoria Bridge tu la. Sebabkan kawasan ni very the old skool, rasa mcm sume tmpt pelusuk dan segenap bende nak di shoot. Time ni aku dah tak amik port ngan pengantin. Aku kenan kan pintu kaler kunin nih. Baik punyer aku slowly jalan ke depan, ade la sorang uncle nih (iaitu org di dalam gmbr) duk ty2 aku amik gmbr ape. Dari mana. Tu sume kire mcm soalan standard. Baik punyer time aku nak tala kamera dkt pintu ni, uncle ni dah siap buat sekali pusing. Mundar-mandir je die. Iskhh uncle niiii. Die mau tadah muka depan kamera aku ke??? Ye la uncle...maka dgn itu aku pun amik la gmbr die nih (seperti di atas) lepas tu die terus blah. Tak eran ke aku dah. Cehh uncle ni...igt aku reporter ke. Mau glamour ye uncle. Kelakar oke. Ade gmbr yg die duk mundar mandir depan pintu ni. Tapi agak tak smart so takyah la tunjuk. Tapi bole bayang la kan...time kite nak amik gmbr tanpa objek lain melainkan bende still tetiba tercongok plak. Takpe uncle...sy redha. Hahahha bunyi mcm tak ikhlas je kan. Hehe. Jadik arini ni sy menfofularkan uncle ni dgn publish muka die di tenet. Die bajet tak masuk tv, kuar paper pun jadik la kan. Malang skali uncle sy bukan reporter. Tapi sy ade blog sendiri. Ok la dari takde pape lgsg...Hahhahahah (tak tau masih hidup ke dok lagi uncle nih)

Gambar Victoria Bridge

No comments: