Monday, October 20, 2008

Langkah Bendul Entri

Ada byk lagi entri yg duk nunggu Q. Tapi bole plak yg ni kuar dulu. Hehehe...nama nyer ni langkah bendul. Pasai budak2 ni nak jgk tgk muka diaorg tanpa bole ditahan2 jadiknyer sekeping dua aje cukup lah. Huahahahha...sikit je dulu. Lelain kene tgg. Kalau tak nnt kene daulat (ampun tuanku). Aterrr aku kan bz doh skrg nihhh (alangkan tak bz pun lambat jgk yek)


*berlakun cite selamat ari raya la nih...tak bole blah tulllllll huahahahha


* cam bedah tul kan gaya nih...korang tgh ngata aku ekkk

2 comments:

hacienda said...

wat suspen aku je ko nih..ingatkn hape td...hehehehe

Anoy said...

hehehehe...saje bg suspen. xde mende pung!