Thursday, October 02, 2008

Aidilfitri 1429H



Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin


cerita disebalik gmbr

  • nampak tak tue kaki kakak aku yg bersimen...kisahnyerr seminggu lepas puasa kakak aku ni eksiden kene langgar. Patah le kakinya. Doktor ckp 2 tulang dah patah. Bukan retak yek. Patah....Sejarah nih...blum penah ade kes dlm family yang patah tulang ke hape. Tapi raya tetap raya la kan walaupun kaki bersimen. Pergerakan agak terbatas sket la. Dugaan di bulan ramadan...
  • nape dlm gmbr tu xde gmbr aku smp kene letak asing....pasai aku le yg ngamik gmbr ITU. hehehe lagi mau tanya kan. Lat tu praktis menyingsing lengan baju siap2....tugas die basuh pinggan dan bla bla....hahahaha
  • muka aku yg makin lama tgk macam gedik je...huahahaha....kene paksa posing...aku tak tau nak pose ala nasha aziz ke tyra bank (giles perasan) dah ngantuk pun time nih. mata tu ala2 nak pejam gak. tapi ku gagahkan jugek..
  • tinggai kami berempat aje la yg menguruskan rumah dikala nak raya. dan tahun ni jugek mmg tak berjalan ziarah ke mane sgt lah. yg gagah pi pun umah nenek dkt selayang. Tu pun dah byk bunyik. Camno nak melangkah lebih jauh???
  • Taun ini tak amik coti byk. Kene reserve sket kot2 la...haaa..Sehari seblom raya keje...2 ari lepas raya keje...sehingga la arini. Penat punyer pasal smp ckp pun dah tak betul. Sib la tak jadik biol. Hahahaha..itu la penangan patah kaki. Abih sume2 pun patah kaki.

5 comments:

Jaja said...

Salam.. lor ciannye kakak ko.. wish her get well soon la eh.. Selamat Hari Raya to u and ur family also :)

cmba said...

walaupun kakinye patah..pose ttp pose!cayalah....

Anoy said...

jaja ~ thanks yek...tp muka tetap senyum tau

cmba ~ kaki jauh lagik dari perut...bole la pose.

hacienda said...

weh dilla- lame gile x g raye umah ko..dl klu xsilap aku lps SPM aku ade g umah ko dgn suzi n mas..mkn soto ke bihun sup ke..mmg sedap gile...st periuk besar tuh

Anoy said...

ieda ~ hehehe...ape lagikkk meh la roger2 aku. umah aku dokek situ jugak lagik.