Wednesday, November 28, 2012

Personal Photographer

Wahhhhhhh kemain kooo. Ni kalu En. Don *bukan nama sebenar* tau aku habaq lagu ni...mau kene byr ler pulakkk. Kenapa aku ckp PP....sbbb kalau En. Don takde subject, aku tadah la muka. For sure cantik2 belaka gambar2 nyer. Aku rasa dah melambak2 gmbr muka aku duk dlm hard disk die. Bukan takleh amik sendiri...bole je. Tapi kalau dah nama sendirik pegang kamera mmg takkk ler. Aku suke lagik amik gmbr org. Takat celah sikit2 je ok ler. 

Aktiviti yg kami suke buat.....pi jln merata, recce tmpt, carik mkn dan bergmbr. Shopping mall pegi jgk kalau ade mende2 tertentu. Selebihnya kami suke ukur jalan. Last time...masa aku nak konvo, time amik jubah dah ngamik gmbr dkt ukm, masa rehearsal bergmbr jgk (hat ni aku amikkan gmbr org), time konvo bergmbr jgk.....seblom nak anto jubah amik gmbr ala2 studio dkt umah. Last but not least time nak anto jubah. Pun bergambar lgk. Hahahhaha mampu? Upload pun tak setel2 lagik. 2/3 gmbr adalah dari kamera En. Don. Kalau ikut market.....beratus kot aku kene byr utk pro photog. Sib baik ado En. Don. Amik gmbr ai consider mengasah bakat lagik la kan.....I lebiu lahhh. Hahahhahaaa.

Mostly gmbr yg dihasilkan mmg cantik2 belaka. Kalau tak cantik tu sahih tang muke aku je ler. En. Don kalau ngamik gmbr, die akan mengeksperimenkan sume bende. Kalau aku amik gmbr....ai standard je. Letih otak aku nak eksperimen bagai. Tahap kreatif aku limited nak compare dgn En. Don. So sesuailah org upah En. Don tuk jdk photographer diaorg kan. Aku lak...take for granted la. Hihihihihi. Nak gmbr cantik...tadah muke depan kamera En. Don tapi pakej telinga kene kebal *niii aku jeee* ok...nak tgk gmbrnyer??? Ok aku warning dulu. Cantik, superb, kebabom adalah suatu yg subjektif. Terpulang kepada yg menilai gmbr itu. As for aku, so far......selain gmbr itu life...mesej dari gmbr tu pun aku boleh faham. Haaa gitu. Sbb ade jgk aku tgk gmbr org lain....tapi tak teruja. Mcm plain, dull je. Owhh satu lagik. Teknik atau skill. Itu yg membezakan pro dan amatur punyer gmbr. For now aku still claim myself as a amateur. Aku share gmbr yg biasa2 je la. Gmbr standard trial and error. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ni satu,


dan satu lagik
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


hahhahaha sweet takkk??? *jgn nak muntah2 k. last but not least
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ok dah itu jer. TQ

2 comments:

shaliza said...

huhu..kalau aku main petik jer...lagi tak tahu apa2. Seni? FAILED:-)
by the way, bila nak makan nasi minyak ni dilla?

aNoY said...

hehehhe...ko doa2kan aku cepat jodoh yeh ;)