Monday, January 30, 2012

Penatlah

Start Dec 2011 smp ler hari ini...belum ade rasa betul2 rehat. Skrg tgh musim exam + submit assignment + visit. Tambah plak dgn awal tahun ni je dah 2 hari M.C. Uishhhh jarang2 skali nih. Rekod oke. Next month - Feb last exam on 19th. Lepas tu baru bole claim cuti. Itu pun tak lega jgk. Nak menunggu result. Adoi...mcm sedikit hancur je. Belum pape lagik aku dah pasrah ek. Tough kotttt. Dah ujung2 nih.

Bulan doblas ritu sempat ke Penang sbb ade kenduri. Sgt short trip...balik dari penang penat ya hamattttt. Terus bersambung penat smp hari ni. Memula dulu aku jeles kot tgk org sume dok cuti sana cuti sini. Aku tak dpt proper cuti lagik. Owhhh jeles ok. Kenangkan ade komitmen yg belum setel...aku pejam mato je la. Mane tau esok2 dapat gak holiday/vacation.

Tapi nnt bile dah kurang bz, aku plak yg tak senang duduk. Sbb dah terbiasa dgn keadaan terkeja2, last minute, tak cukup tdo/rehat. Bile byk sgt masa aku dah tak tau nak buat ape. Badan pun jadik lemau je. Iskhhh tak gemar betui. Kalau tak cukup rehat/penat...aku aktif. Tp kalau cukup rehat/xpenat aku lemau. Cemane???? Dah terbalik pusing dah nihhh

No comments: