Thursday, August 11, 2011

Felik

Pelik sket la. Biasanya belum abih exam aku dah sibuk2 nak kemas buku etc sume masuk dlm kotak. Sem lepas punyer buku ade gih duk tenggek ataih meja. Aku lupe laaahhhhh. Abih sem lepas smbg lak ke sem pendek (tanpa rela hahahah). Tu yg agaknyer tak rasa cam dah abih sem kot. Satu gih pasai....stock kotak dah takde. Kat opis dah licin aku kebas. Kalau beli A4 dari supplier mmg ade kotak. Ni skrg bos suh beli ape2 saje brg dkt Jusco. Aku try mtk kotak....nan ado nak bg. Kedekut tul lahhhh.

Pas raya nnt masuk sem baru. Short sem berbaki 2 minggu je lagik. Pasai sume dah pakat nak raya balik kg etc sume, jadik minggu last kelas dah kene drag awal2. Kejab je mmg betul2 short lahh. Ni 1st time aku amik short sem. Sebelum2 ni....jgn arap lah. Aku mmg pemalas yarabbi nak smbg. Aku amik sem betul je. Ni pun pasal kene warning, paper tu tak kan dioffer time sem biasa. Uishhh mampuihhh ler. Kang takleh graduate aku. Terpaksaalahhh amik jgk.

Ikutkan baki sem aku tinggal lagik 2 je bersamaan dgn setahun je lagik. Lepas tu......abih laaaa. Graduate le akak dikkkk. Gigih 4 thn aku duk ulang alik KL-Bangi. Eh belum cukup 4...baru 3 je skrg. Rasa cam tak sabo2 nak abihkan. Total paper nak kene hadap lagik adala dlm 8-9 kot. Tapi....next sem ni ade satu paper english suda clash dgn HR. Adoiiiii. Padan muka aku kan. Dulu org lain ajak ngamik aku takmo. Masa sem 5 dulu nak amikk...tapi credit limit aku dah over. Nangisssss. Huhuhuhu.

Harap2 paper kendian2 ni takde yg sangkut/clash etc sume. Nnt sapa pulak nak byr kalau dah terlebih sem kan. Owh...ai pinjam MARA lagik. Kene2 la beringat. Abis stadi kene on time. Agreement gitu kan. Somemore...member aku yg jadik penjamin. I wont let u down dear. Dont worry okeh.

Balik kang jgn lupe kemas buku ye cik dilla.......

No comments: