Wednesday, November 24, 2010

November

Dah nak smp ujung taun. Rekod nih blog tak berupdated smp sebulan. Gambar.....sikit la punyer byk. Tang nak upload tu yg malas berbakul2. Ke berkodi2 dah. Lantokkk.

Sebelum Raya Haji...itu budak kecik punyer besday. Aris le gamak nyer. Kalau budak yg besar, selayaknyer bini org dah....aka Pn. Juliana la. Berkongsi date yg sama. Tak susah nak igt. Skali jamak je. Takde celebrate pape pun. Tapi Chemah aka nenek nak tunjuk skill masak nasik beriyani lagi, maka dijemput la adik-badiknyerrr mencuba try test. Pre raya haji la kirenya.

Besday kalau takde kek tak syok kan. Takde tiup2 mmg lagi tak syok kan. Budak2 kecik takpe. Budak besar jgn nak ngade. Hahahah...tgk je la gmbr

Photobucket
xde ikut susunan punyer gmbr (nampak nau pemaleh nyer haku) tgk jari mirul...laju je mencolek2 masuk mulut.

Photobucket
aris tiup tak kuat....abg die tulung kasi perabih satu kali round. tgk muka aris cam tak puas ati je. 'besday aku ke besday abg aku nih...confius'

Photobucket
ape motif kek tu ade bendera ek???? meriah tul kek aris tahun nih.

Photobucket
ini gmbr sgt haru skali...TIBA2 nenek enterframe dgn pisau....adehhhh spoil betul. ape motif nenek ko bagi pisau lagik?

Photobucket
last skalik budak berdua ni main bubble. tgk gmbr nampak 2-2 pegang sendri kan. bole la....tp lopeh tu lantai je penuh. asik je la tumpah2. haittttt

1 comment:

Elyn said...

takpe gambar lain sile peram lai sebulan. br syiok tgk ekekeek