Wednesday, February 10, 2010

Mood BZ vs Mood Nak Coti

Bz...biasala awal tahun. Keje audit mengaudit masuk dan mengambil tempat. Dah siap audit masuk plak kepada acara tax. Bulan Februari mmg besh sbb cuti byk. Minggu depan dah CNY. Bole coti weyyyhuuuuu. Dan paling syok....nak bercuti ke port dickson.....hahhahha. Lain tempat tarak. Balik2 P.D jgkk...jadik la kan dari takde lgsg huhuhuhu...

Aritu pi Broga tak mention kan pasal ini bukan rombongan adik badek. Sekali jumpe budak ini la......dah terang kat atas baru smp. Aku pun pancit gak kak lat. Tapi pancit ku pancit terhormat. Huahahhaha. Budak ni naik bersama2 kengkawan die (yg sesama pancit jgk takbaikngataakujeoke) gmbr2 dkt broga tak byk la mcm org gile nak bergambar. Pasal....sy cume ado kitlens 18-55mm F3.5-5.6 saje. Ngamik ngambor bulan pun terkial2. Sudahnyer pinjam lens ape tah mr don punyer.....manual focus oke. Pun terkial2 jgk. Standard la kan. Dah auto pun terkial ni kan pulak manual. Nak tgk gmbr bole click gmbr didalam facebook inih


Gmbr cecantik ade....tp tu mr don punye la. Takkan publish sini kot. Kene saman plak nnt. Eh...gmbr ai amik pun ok jgk per. Hehehe kasik la chance masuk bakul sket. Wokeh....lepas ni ke bukit frim. Tgk la tahap kepancitan cemane pulak. Kak Lat ko nak folo?

2 comments:

Zana S said...

tapi nape kak lat tak kurus2??? miahahaha!

Anoy said...

miahahahhahaah..noooo commenttttt