Monday, March 24, 2008

Tanjung Karang

Last weekend ade kenduri kawin dkt tanjung karang. To be specific, parit 7 tanjung karang. Yg kawin nie erm…tak kenal benor nyer. Kire sedara la mcm tue. Very the sweet. Gmbr pengantin xde la. Gmbr sawah byk la. Heheheh. 2-2 camera dok tinggai dkt umah. Dah pakai cun2 nak ngamik gmbr dgn heel, mau termasuk dlm parit nnt. Huahhahaha nama pun tak expert lagik. Tak po la. Gmbr yg ado nih dari kamera hp. Jadik la kan dari xde. Orek la jgk nih.

rumah kenduri yg sipi2 je.....blakang tu bukan umah kenduri yek...silap tmpt posing laaa

padi dah tanam...parit yg penuh air. Musim ujan lagi la melimpah2 air

Baru nak terperasan. Tak tau la kisah nyer dah lame ke baru. Sebelah umah mak long dkt parit 3 ader umah tinggal. Rasa2 dulu cam ader penghuni. Tp katenyer dah meninggal, takde la yg duk tinggal lagik. Jadila umah terbiar mcm tu. Pakai camera hp mmg tak leh zoom lagik dah. Ini je la yg dpt. Tah kenape rasa cam sayu lain mcm je tgk umah tinggal nih. Hah! On the way nak gi umah kenduri td mak tunjuk tapak bekas umah nenek/atuk belah abah. Xde kesan dah. Yg ade pun dah jadi petak sawah. Rasa nyer dulu masa kecik2 penah singgah tgk. Erm…tak igt dah cemane rupenyer.

bole nampak tak tue...

2 comments:

hacienda said...

eiii...cantiknye sawah padi terbentang luas..trgn sgt nk ade kmpg cmni...tp xde.. :p

Anoy said...

ida ~ bole adjust lagi tu ha...ko carik ajo bakal suami yg ado kg siap bendang terbentang yo..hehehe