Thursday, September 20, 2007

Jenuhnyer....

Aiyokkk....haaaa tu la padan muka mu. Ado berderet gih gmbr nak publish dkt FP.

1) mkn2 dkt umah ~ coming soon
2) jue tunang ~ blum lagik. be patient yek
3) Pi putrajya ~ aiyoooo....byk nih
4) jumpe mokcik ~ alamak...2-3 keping je tp nnt la dulu
5) reception d.d ~ cek kak ni dah menjerit2 doh kat haku
6) bunga mak ~ ni lagik haru....tgg ade time la kot
7) fazley tunang ~ bile yek bole siap nih???
8) latest pic office break fast ~ tak byk tp tgg la dulu...hehehehe

Pada yang berkenaan diminta sabor2 yek. Gmbr akan dipublish dgn kadar yang tak bape pantas. Tapi bole la nak kate....dlm range 60km/j jgk la. Hehehehe. Pemberitahuan akan dibuat setelah satu persatu gmbr dpt di publish ;)

buat maso nih ado dah gmbr baru sila2 la click @ anoy's fp

2 comments:

Fozalin said...

ekekeke byk ye kak oii... ko tepek jer x yah edit2 cam akak elin nih buat hahahahaha

Anoy said...

mmg eden tak larat nak edit dah. agak2 kronik baru anta klinik.
list yang tercicir......
9) besday kak anim (tertinggal)
10) jln2 melaka sekangkang kera (tertinggal jgk nih)