Friday, June 29, 2012

Sibuk

Phewwww.......skrg ni dah bulan bape? sikit gih nak masuk bulan 7. Bersamaan dgn final exam for final sem. Start dari bulan 3 aritu aku dah bz cam nak rak (kunuunnnnn). Padahal aku nyer paper sem last ni 3 ketul je. Bz dieeee kalahkan amik paper smp 6-9. Apesal tah aku rasa, cam bykkkkk betul mende nak kene buat. Assignment mmggg rumit sikit. Utk kesekian kalinyaaaa aku sebut, final sem ni mcm nak buat full time je. Pasal? Tuntutan assignment yg kene research itu dan ini. Method yang perlukan concentration yg penuh. Whichhhhhhh aku slalu ke laut. Bile dah balik keje, nak hadap assignment tuuuu la paling hazab skali. Pulak tu katil memanggil2 je kan. Uishhhh dugaan betul. 

Seriously, byk mende aku kene consider utk assignment skrg nih. Honestly.....aku mmggggg suke research, baca2, kaji2, keluarkan hipotesis.....tapi tak suke bile aku takde masa yang cukup utk buat mende tu.Cemane la ghupe final report aku nnt nih. Lotih pk, meh tgk muka aku jab. Bajet model sgt laaaa kann. Yang hado! 

credit to encik DON* tq

No comments: