Friday, April 06, 2012

Cotiiiii

Hambikkkk gmbr berderet standard gmbr skolah je kann. Tak cukup pjg lagi nih. Baru ade 3 family. Kalau buh sume....mau kene pinjam wide en don la kannn. Coti mmg beshhh. Padahal awal bulan ritu dah pi Medan kan. Kalini pasal ramai sket bole join. Lagi seronokk. Tak kene naik katebang pun. Naik kete pun smp. 


Memandangkan email groupon asik masuk je. Kekdg ok, kdg2 k.o jgk. Yg ok nyer aku terrrrrtgk voucher ancasa. Consider murah. Taun lepas aku penah booked thru agent. Dalam sekian2 rege. Awal bulan 3 rituuu ade promo jgk. Tp hat lepas cuti skolah punyer promo kurang lagik seratus. Bajet2 mcm...bole tahan jgkkk. Apartment 3 bilik tuuu. Jadikkk aku pun mengajak la sekalian umatttt...sume on je. Bagus2.

Kesah nak carik date pun bole tahan jgk. Sorang ade ni sorang ade tu. Voucher valid smp June 2012 je. Bulan 5 dan 6 tak bole la secara officialnya sbbb nnt depa nak jalan jauh lagik. Hebat kooo asik coti je kan. Aku plak dah smp ujung2 cuti sem. Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Takpa2. Lepas abih sem nihh bole lah nak coti lama mana pun. Yeayyy. So next time kalau ado promo menarik....ai roger2 la korang sume ek *spt dlm gmbr 

Coti niii consider short trip. 2D1N. Takat Port Dickson bole gagah lagi kannn. Smp2 je tgk laut ombak tinggi. Mcm cuak nak turun. Pasai 2 anggota tak smp lagik. Yg dah ade ni memasing tak pandai berenang pun.......tppp mane bole tahan kan. Objektif utama nak mandi laut kot. Sooo turun jgk la. Lepas tu mandi kolam pulak. 

Sok paginyerr. Mirah dah janji dgn budak mane tahhh nak naik banana boat kate kooo. Baru jejak kaki dlm air budak tu dah pi turut si Mirah. Haaaa janji lagik. Tapi syookkkkkkk. pasai sume skali rasa naik boat. Total kami adalah 14 org. Dlm gmbr tak cukup lagik 3 org incl. org yg ngamek gmbr skali lah kan. Jauhhh ketengah dibawaknyer. Naissss lah. Gmbr lain ado...buh dlm FB je la. 

Lepaih nihh adalah time kuarantin bercoti (aku je la) smp lepas rayo. Lepas2 tuuuu baru bole start balik. Kenapa??? Kunun nak concerntrate last sem le kot. Padahal 3 paper je. Hahahhahaa. Tapi aku tgh aim nak pi kuching sblom bulan 7. Sbbbbbb aku ade voucher hotel 2D1N. Kuching ok. Hampeh tulll. Tgg AA buat promo le nihhh. Kalau tak burn je laa. Ok2 dah cukup2 le tue. Sekian. 

No comments: