Friday, January 25, 2008

Nak Marah!

Memang tut....tut...betul la VAN bengong nih...Terus berangin pagi2 nih. Spoil mood sungguh! Very the tuutttttttttttttttt!


Sekian, terima kasih!

nannoor said...
aper ke halnye pg2 nk marah ni dilla?? bwk2 bersaborrrr. hohoho
~ tuk kesekian kalinya ilang kesabaran aku huhuhu


Zana Sadri said...
gilo ini org. hahahhaah
~ sape gila..itu van yg gile

memorieabadie said...
apa yg ko angin sangat kan dilla. ko nie bawak2 lah bersabar....nak g kejer ati kena tenang friend...
~ van tu yg porak perandakan ketenangan aku!

ida said...
sabor2...Hepi Besday Dilla....
~ menyabor la nih...thanks anyway ;)

aritu tak dan nak smbg cite...panas ati ler sgt. Van atas nih bangang yg amat. Tak reti ikut giliran nak masuk lorong. Dgn signal disimpan buat pekasam. Masuk lane mcm samseng. Kepala kete dah terjulur depan die. Bole lagi nak overtake. Sudahnyer terpaksa masuk lane sebelah...duk la tgh2 garisan. Sapa tak hangin! Tgh jammed ni beb. Agak2 bertimbang rasa la. Dah bg honk berkilometer pun buat muka tak bersalah. Kalau jenih 'road bully' akan ku kejar van tue. Himpit sama die pulak. Tp xde keje aku nak buat camtu. (slalu buat haahha) biar je la van bangang tu berlalu jauh sket. Tp dlm pada tu, aku doa2 van tue eksiden teruk jer. Hehehehe...bole tak camtu.

4 comments:

nannoor said...

aper ke halnye pg2 nk marah ni dilla?? bwk2 bersaborrrr. hohoho

Zana Sadri said...

gilo ini org. hahahhaah

memorieabadie said...

apa yg ko angin sangat kan dilla. ko nie bawak2 lah bersabar....nak g kejer ati kena tenang friend...

ida said...

sabor2...Hepi Besday Dilla....